Arvostelut Lomahuoneisto Diamond***

29. heinäkuuta 2014

Diamond***
Arvostelut Lomahuoneisto Diamond***
Calle Tabaiba 5, E-38683, Los Gigantes

Onko Lomahuoneisto Diamond*** mahdollinen lomamajoituksesi ja haluatko tietää, mitä on odotettavissa? Lue tästä muiden matkailijoiden antamat arvostelut kohteelle: Lomahuoneisto Diamond***, Los Gigantes.
Lomahuoneisto Diamond saanut 8,4 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 12 arvostelua
Onko Lomahuoneisto Diamond*** mahdollinen lomamajoituksesi ja haluatko tietää, mihin voit varautua? Katso tästä muiden matkailijoiden antamat arvostelut kohteelle: Lomahuoneisto Diamond***, Los Gigantes. Voit lisäksi löytää Zooverin sivustolta: 30 lomakuvaa, Lomahuoneisto Diamond***. Voit katsoa: 1 video, Lomahuoneisto Diamond***. Etkö ole vielä päättänyt? Vertaile kohteen Espanja majoituksia. Tutustu kaikkiin kohteen Teneriffa yöpymismahdollisuuksiin. Lomahuoneisto Diamond*** - vertaa muihin kohteen Los Gigantes majoituksiin.
Hetkinen...
Kohteesa Diamond*** / Los Gigantes ei valitettavasti ole suomenkielisiä arvosteluja. Voit lisätä iste arvostelun.

Oletko käynyt tässä majoituskohteessa?

Kirjasinkoko: A A A

12 arvostelua kohteelle Diamond***

8,5
7,5
8,3
9,0
Näytä seuraavien pistemäärä ja arvostelut:
arvostelut kielellä:
Puolisoni, jouluk. 2013
"Fantastische accommodatie, als je er terecht komt"käännä
Jeanne smit
8,0

26.12.2013 Van de zomer in Diamond geweest, kregen niet het appartement wat we geboekt en betaald hadden. De eigenaar heef ons een kleine week aan het lijntje gehouden met allerlei smoesjes. Contact met touroperator gehad, geld terug gekregen.De eigenaar houd zich niet aan afspraken. In december met kerst en nieuw weer geboekt, want de appartementen zijn prima. Dag voor vertrek telefoontje van de eigenaar, dat het complex vol zat. We zitten nu in een wat ouder time/share complex en voelen ons wederom genept door de eigenaar.

Puolisoni, lokak. 2013
"Prima accomodatie"käännä
dick
10,0

26.11.2013 Keurige appartementen, vrij nieuw en schoon! Kleinschalig complex, en lekker rustig. Mooi zwembad met panoramisch uitzicht over de zee en op het eiland Gomera. Kamers zijn zeer ruim en alle balkons hebben zeezicht en op het zuiden. Badkamer prima en keuken oke, niet heel veel servies/ glaswerk aanwezig. Het centrum ligt op 5min lopen de heuvel af, er is ook een trap naar beneden. Voldoende restaurants en een paar winkeltjes. Verwacht geen grote boulevard oid. Voor ons, stel met baby de perfecte locatie, auto erbij gehuurd voor een paar dagen was prettig!

Puolisoni, syysk. 2013
"Prima appartement"käännä
van Veen
8,0

24.09.2013 Ligging is prachtig, een mooi uitzicht over de zee en La Gomera. Wij hadden een ruim 3-kamer appartement met aparte keuken. Eigentijds ingericht met goede bedden. Badkamer kon wel wat aandacht gebruiken, glazen douchewand zat vol met kalk. Complete keuken, geschikt om zelf te koken. In iedere kamer een goed werkende airco. WiFi ontvangst over het algemeen goed. Geen Nederlandse tv-zenders. Huurauto is een must om wat van het eiland te zien.

Puolisoni, heinäk. 2013
"Uitzicht over de Oceaan"käännä
Veronique
10,0

04.08.2013 Het appartement is vrij nieuw en modern ingerichten het uitzicht is fantastisch
Je ziet de kliffen van Los Gigantes en elke avond een andere zonsondergang. In de verte ligt La Gomera en als het helder is zie je ook La Palma en soms zelfs Hierro liggen

Perhe, johon kuuluu vanhempia lapsia, toukok. 2013
"Prima plek om te verblijven, niet zo toeristich"käännä
vandalen
7,0
8,0

21.05.2013 wij hadden familieappartement met ruime kamers en een groot balkon met prachtig uitzicht. Appartement werd regelmatig schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Wij waren de eerste 2 weken van mei. Dit bleek een rustige periode te zijn wat wij niet als vervelend hebben ervaren. Veelvuldig gebruik gemaak van het zwembad zonder problemen met handoekje leggen. Personeel was naar ons toe erg vriendelijk en behulpzaam. Keukengerei was minimaal maar voldoende, verwacht in ieder geval niet de hoeveelheid die je thuis hebt. Oven en vriesvak was wel extra. excursies ect kun je overal in het dorp bestellen. Wij hadden ontbijt (eenvoudig)er bij besteld, dit was prima voor de prijs die je er voor betaalde.
Er zat een luxe douche in, wij hebben alleen de deur open laten staan tijdens het douchen omdat er weinig ventilatie was. Helaas hebben we niets van touroperator gehoord, waardoor we niet juist waren geinformeerd omtrent de terugvlucht.

Puolisoni, huhtik. 2013
"Prima appartement, schitterend uitzicht op zee"käännä
ahoogenboom
8,0

28.04.2013 Ruim, schoon appartement,met woonkamer, grote keuken met 4pits elektr.kookplaat, oven, magnetron, koelkast en zelfs een diepvrieskistje. Om de 2 dagen schone handdoeken en om de 4 dagen ook schoon beddegoed. Goede wifi ontvangst. Personeel erg vriendelijk, bij de receptie is water te koop. Jammer dat op het balkon een ligbed ontbreekt, maar weegt niet op tegen de voorzieningen van de kamer en de ruimte.
Een aanrader

Puolisoni, helmik. 2013
"Mooi appartementencomplex"käännä
chandralinsch
8,0

05.03.2013 Ruim, schoon appartement,met woonkamer, grote keuken met 4pits elektr.kookplaat, oven, magnetron, koelkast en zelfs een diepvrieskistje. Kamers worden om de 2 dagen schoongemaakt en ook schone handdoeken en om de 4 dagen schoon beddegoed. Ruim balkon, met schitterend uitzicht, helaas hier geen ligbed, wat gezien de ruimte best zou kunnen.Goede wifi ontvangst. Personeel erg vriendelijk, bij de receptie is water en drank te koop helaas geen broodjes en is ook niet altijd open. Serviesgoed en bestek is minimaal, maar voor 2 personen voldoende. Er is een bar bij het zwembad die niet altijd open is je kan er eenvoudig ontbijten voor € 5,-Voor boodschappen en restaurantjes moet je toch wel een flink eind afdalen en klimmen. Er zijn genoeg gelegenheden waar je lekker kan eten. Wij boekten bij Holl. International. Hele periode niemand gezien dus ook geen enkele info gekregen over excursies/plaatsje zelf/ dokters etc. Laatste dag zelf moeten bellen hoe laat we opgehaald zouden worden.

Puolisoni, 2012
"Prachtige omgeving 14-tm 21 dec 2012"käännä
eten wolde
8,0

23.12.2012 een prima appartement alleen toen we aankwamen was het ook overboekt en zijn we naar Royal sun gebracht en zijn daar 2 dagen geweest wat toch een onderbreking was dat was wel jammer we kregen 2 keer een gratis ontbijt maar het appartement was prima mooi groot balkon naar beneden lopen ging wel weer naar boven namen we voor drie euro een Taxie grote supermarkt ongeveer 15 miuten lopen de ontvangst was heel hartelijk almet al een hele fijne week gehad wel een lange transfer wel een uur in de bus

Puolisoni, marrask. 2012
"Prachtig luxe appartement"käännä
nieneke
9,0

26.11.2012 Het appartementencomplex is erg ruim en luxe ingericht. Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Uitgebreide keuken. Heerlijke bedden en een erg complete keuken. Wel wat gehorig. Mensen bij de receptie zijn wat ongeinteresseerd. Jammer dat er geen kussens op de ligbedden bij het "koude" zwembad liggen. Afstand naar het dorp is prima te doen maar wel erg steil. Dorpje zelf is klein maar wij vonden het heerlijk om 's avonds bij het plein rond het kerkje bij 1 van de restaurantjes te eten. Wel veel, met name engelse overwinteraars volgens ons maar daarom niet minder gezellig.

Puolisoni, syysk. 2012
"TOPPER!"käännä
Sabien
9,0

03.12.2012 Geweldig appartementen complex. Prachtig uitzicht. Mooie ruime en schone appertementen. Klein zwembad, maar je komt er niet voor het zwembad.
Vriendelijk personeel, hele vriendelijke (?)eigenaar.
Kortom: HEERLIJK!

Zoover-linkki omalle verkkosivustollesi

Napsauta tähän nähdäksesi, miten saat Zooverin omalle sivustollesi

Poll

Kuinka monta lasillista alkoholia juot keskimäärin päivässä lomalla ollessasi?

Oletko omistaja?

Zoover tarjoaa omistajille monenlaisia mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja.Napsauta tähän saadaksesi lisää tietoja