Lido di Pomposa (Adrianmeren rannikko) saanut 6,8 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 59 arvostelua
Oletko utelias tietämään, mitä mieltä muut ovat olleet lomakohteesta Lido di Pomposa (Adrianmeren rannikko)? Voit lukea tältä sivulta muiden matkailijoiden arvostelut kohteelle Lido di Pomposa (Adrianmeren rannikko). Oletko itse ollut siellä lomalla? Lisää sitten myös oma arvostelusi. Hae tästä arvosteluja 2 Lomahuoneistot , 2 Leirintäalueet , 1 Lomakeskus ja 2 Bungalow-huvilat, Lido di Pomposa (Adrianmeren rannikko). Katso myös Zooverilla: Lido di Pomposa (Adrianmeren rannikko) linkki 12 lomakuvaa. Löydät tällä sivulla kaikki kohteen Lido di Pomposa (Adrianmeren rannikko) majoitukset. Tutustu myös muihin kohteen Italia majoituksiin. Tutustu kaikkiin kohteen Emilia Romagna yöpymismahdollisuuksiin.

59 arvostelut Lido di Pomposa (Adrianmeren rannikko)

6,8
  • Ranta 7,7