St. Primus am Turnersee saanut 8,5 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 8 arvostelua
Oletko utelias tietämään, mitä mieltä muut ovat olleet lomakohteesta St. Primus am Turnersee? Voit lukea tältä sivulta muiden matkailijoiden arvostelut kohteelle St. Primus am Turnersee. Oletko itse ollut siellä lomalla? Lisää sitten myös oma arvostelusi. Hae tästä arvosteluja 1 Lomahuoneisto , 1 Leirintäalue , 1 Hotelli , 1 Lomakeskus , 1 Huoneistohotelli , 1 Gasthof ja 1 Pension, St. Primus am Turnersee. Katso myös Zooverilla: St. Primus am Turnersee linkki 6 lomakuvaa. Löydät tällä sivulla kaikki kohteen St. Primus am Turnersee majoitukset. Tutustu myös muihin kohteen Itävalta majoituksiin. Tutustu kaikkiin kohteen Kärnten yöpymismahdollisuuksiin.

8 arvostelut St. Primus am Turnersee

8,5