Thumersbach (Zell am Seen lähellä) saanut 7,4 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 29 arvostelua
Oletko utelias tietämään, mitä mieltä muut ovat olleet lomakohteesta Thumersbach (Zell am Seen lähellä)? Voit lukea tältä sivulta muiden matkailijoiden arvostelut kohteelle Thumersbach (Zell am Seen lähellä). Oletko itse ollut siellä lomalla? Lisää sitten myös oma arvostelusi. Hae tästä arvosteluja 1 Lomahuoneisto , 2 Hotellit , 1 Gasthof ja 1 Pension, Thumersbach (Zell am Seen lähellä). Katso myös Zooverilla: Thumersbach (Zell am Seen lähellä) linkki 8 lomakuvaa. Löydät tällä sivulla kaikki kohteen Thumersbach (Zell am Seen lähellä) majoitukset. Tutustu myös muihin kohteen Itävalta majoituksiin. Tutustu kaikkiin kohteen Salzburg yöpymismahdollisuuksiin.

29 arvostelut Thumersbach (Zell am Seen lähellä)

7,4
  • Ranta 7,7