Scheffau am Wilden Kaiser saanut 7,8 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 36 arvostelua
Oletko utelias tietämään, mitä mieltä muut ovat olleet lomakohteesta Scheffau am Wilden Kaiser? Voit lukea tältä sivulta muiden matkailijoiden arvostelut kohteelle Scheffau am Wilden Kaiser. Oletko itse ollut siellä lomalla? Lisää sitten myös oma arvostelusi. Hae tästä arvosteluja 3 Lomahuoneistot , 1 Leirintäalue , 5 Hotellit , 1 Huoneistohotelli , 1 Chalet , 3 Gasthof ja 4 Pensions, Scheffau am Wilden Kaiser. Katso myös Zooverilla: Scheffau am Wilden Kaiser linkki 38 lomakuvaa. Löydät tällä sivulla kaikki kohteen Scheffau am Wilden Kaiser majoitukset. Tutustu myös muihin kohteen Itävalta majoituksiin. Tutustu kaikkiin kohteen Tiroli yöpymismahdollisuuksiin.

36 arvostelut Scheffau am Wilden Kaiser

7,8