Arvostelut Hotelli Zephyros**

1. marraskuutata 2014

Zephyros**
Arvostelut Hotelli Zephyros**
34 Vassileos Georgiou Street, GR-85300, Kos - kaupunki ympäristöineen

Onko Hotelli Zephyros** mahdollinen lomamajoituksesi ja haluatko tietää, mitä on odotettavissa? Lue tästä muiden matkailijoiden antamat arvostelut kohteelle: Hotelli Zephyros**, Kos - kaupunki ympäristöineen.
Hotelli Zephyros saanut 6,8 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 111 arvostelua
Onko Hotelli Zephyros** mahdollinen lomamajoituksesi ja haluatko tietää, mihin voit varautua? Katso tästä muiden matkailijoiden antamat arvostelut kohteelle: Hotelli Zephyros**, Kos - kaupunki ympäristöineen. Voit lisäksi löytää Zooverin sivustolta: 44 lomakuvaa, Hotelli Zephyros**. Etkö ole vielä päättänyt? Vertaile kohteen Kreikka majoituksia. Tutustu kaikkiin kohteen Kos yöpymismahdollisuuksiin. Hotelli Zephyros** - vertaa muihin kohteen Kos - kaupunki ympäristöineen majoituksiin.
Hetkinen...
Kohteesa Zephyros** / Kos - kaupunki ympäristöineen ei valitettavasti ole suomenkielisiä arvosteluja. Voit lisätä iste arvostelun.

Oletko käynyt tässä majoituskohteessa?

Kirjasinkoko: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seuraava

111 arvostelua kohteelle Zephyros**

7,8
6,1
4,6
6,6
7,0
Näytä seuraavien pistemäärä ja arvostelut:
Ystävät, 2014
"Prima verblijf!"käännä
Babs
7,0

15.08.2014 Begin augustus 2014 hier tien dagen verbleven samen met een vriendin. Door de recensies hadden we niet veel vertrouwen in het hotel. Toen we aankwamen werden we ontvangen door de eigenaresse, het klopt dat ze chagrijnig overkomt maar naarmate de vakantie vorderde werd ze vriendelijker en hebben we samen met haar gelachen. Het ontbijt is prima, zachte verse witte bolletjes en een plak brood het beleg is ham kaas of jam. Iedere ochtend is er ook een plakje cake. Het is prima als je niet van erg veel luxe houd, een ontbijt zoals thuis.
Kamers werden iedere dag schoongemaakt, zagen er ook prima uit een kleine badkamer met helaas een zachte straal.
Wij hebben ons prima vermaakt en de andere recensies vind ik erg overdreven!!

Puolisoni, elok. 2014
"Goed hotel."käännä
PvH
7,0

11.08.2014 Handig hotel om Kos te verkennen. Ontbijt is summier maar te doen. Per dag extra betalen voor airco en vervolgens alleen in kunnen schakelen als je op de kamer bent, pasje aan sleutel, is schandalig. Eigenaresse is niet te pijlen. Gezien de lage prijs was het op zich prima.

Puolisoni, elok. 2013
"Goed hotel"käännä
Ans van Lanen
9,0
6,0

31.08.2013 de eigenarese komt onvriendelijk over maar is wel bereid om je te helpen. Het overige personeel is erg vriendelijk. Hotel is schoon en netjes het meubilair op de kamers is wel aan vernieuwing toe. We lazen dat het zwembad vies is en er voor moet betalen . het was nu schoon en gewoon gratis te gebruiken. Het ont bijt was inderdaad niet goed .Op woensdag was er een bbq en die was heerlijk . 's avonds kon je lekker op het terras zitten en gebruik maken van de wifi. kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad .

Hotelli Zephyros** - Löydät parhaat hinnat ja viime hetken tarjoukset:

Puolisoni, elok. 2013
"Mooie plek"käännä
Anne
8,0

16.09.2013 Hotel ligt midden in kos-stad, strand en het centrum zijn op loopafstand, voor zandtrand moet je richtig lambibeach, dit is goed te doen per fiets, die je goedkoop kunt huren.
Hotel ziet er netjes uit, zijn bereid je bij alles te helpen, ontbijtdaar in tegen is erg slecht, minimale keuze, brood is niet vers. Je kunt goedkoop bij allerlei dingen eten.
Eigenaaresse straalt niet echt vriendeijkhid uit maar dit is ze echter wel.
Kamer is simpel maar wel schoon, elke dag schoongemaakt, voldoende handdoeke etc.

Puolisoni, 2013
"Dit nooit meer!"käännä
e
2,0

12.08.2013 Toch voor dit hotel gekozen (verblijf een week in agustus 2013), redelijke beoordeling zoover, zou dicht bij alles in de buurt zitten en de prijs was betaalbaar. Echter zijn wij erachter gekomen dat goedkoop duurkoop is. Bij aankomst zeer chagrijnig vrouw achter receptie, alles naar haar poten dansen! Aankomend op de kamer, douchekop lag eraf, mieren in de badkamer, handdoeken heel de week niet vervangen (meedere malen om gevraagd), zwembad water was troebel.Al met al gewoon uitermate slecht! ik wil tegen iedereen zeggen goed rond te kijken welke hotels er zijn in Kos-stad zijn en zeker niet te kiezen voor hotel Zephyros!

Ystävät, heinäk. 2013
"Goed maar kleine minpunten"käännä
Annemijn
8,0

05.08.2013 Hotel Zephyros is een goed hotel, maar met een drukke weg voorlangs, waardoor je s'avonds niet rustig kunt slapen (enkel als je zeezicht hebt) Verder is de ligging prima, uitzicht op de haven en binnen 100 meter ben je op het strand. Alles is op loopafstand, zoals een winkeltje en de bar-street. Tevens kan je overal fietsen/scooters huren.
Het personeel is vriendelijk, ze komen behulpzaam over. De eigenaresse is niet echt spraakzaam. Verder komen de schoonmakers elke dag je kamer opruimen en je bed opmaken.

Puolisoni, heinäk. 2013
"Dit nooit meer"käännä
Imke lievers
4,0
1,0

10.07.2013 Het enige mooie is de ligging.
Je zit dichtbij het strand het is een leuke winkelstraat en als je goed te been bent is Kos stad een leuke stad om naartoe te lopen.
Dan het hotel. Vreselijk.
Erg onvriendelijk personeel vooral de eigenaresse.
Het eten is vies droog brood en ham en kaas en ranja. Dat was het.
De schoonmakers doen het goed. Alleen de bedden zijn vies en geen deken.
Het hotel is ontzettend gehorig dus slapen zit er niet in.
Als je zee zicht hebt heb je wel erg mooi uitzicht.
Het zwembad moet je betalen wat ik belachelijk vind.

Puolisoni, elok. 2012
"Leuk hotel met fantastische ligging!"käännä
Joelle
9,0
8,0

16.09.2012 We hebben hier in augustus een week vakantie gevierd en het is ons ontzettend goed bevallen. We kijken nog steeds met veel plezier hier op terug. Het hotel is eenvoudig, maar schoon. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. De ligging is perfect; aan het strand en binnen 5 minuten loop je naar het centrum van Kos-stad. De eigenaresse kan je niet bepaald stressbestendig noemen, maar in de loop van de week ontdooit ze. Haar zoon die ook in het hotel werkt, in daarentegen wel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Heeft ons een aantal bijzonder leuke eetadresjes aangeraden. Kortom; een bijzonder geslaagde vakantie Kos gehad.

Perhe, johon kuuluu pieniä lapsia, elok. 2012
"Eigenaresse is alles behalve vriendelijk !!!"käännä
Annet Lammerts
3,0

25.08.2012 Ontbijt is echt IEDERE dag hetzelfde en ZEER weinig keus !!!

Perhe, johon kuuluu vanhempia lapsia, elok. 2011
"Goed hotel maar eigenaaresse..."käännä
Mark Taams
4,0
3,0

22.08.2011 Het hotel is opzich wel goed en de kamers zijn super en worden goed schoongemaakt,
alleen het jammeren in dat de eigenaresse zo brutaal is we hadden zee uitzicht geboekt en toen kregen we een kamer zonder zee uit zicht dus gingen we weer terug naar haar en zij ze niet mij probleem.
Toen zeiden we dat we dreizen gingen bellen en toen kregen we meteen een anderen kamer en het zwembad is klein

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seuraava

Zoover-linkki omalle verkkosivustollesi

Napsauta tähän nähdäksesi, miten saat Zooverin omalle sivustollesi

Poll

Ihmiset ovat kaikkein ystävällisimpiä:

Oletko omistaja?

Zoover tarjoaa omistajille monenlaisia mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja.Napsauta tähän saadaksesi lisää tietoja