Calviac-en-Périgord (Dordogne) saanut 8,1 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 13 arvostelua
Oletko utelias tietämään, mitä mieltä muut ovat olleet lomakohteesta Calviac-en-Périgord (Dordogne)? Voit lukea tältä sivulta muiden matkailijoiden arvostelut kohteelle Calviac-en-Périgord (Dordogne). Oletko itse ollut siellä lomalla? Lisää sitten myös oma arvostelusi. Hae tästä arvosteluja 1 Leirintäalue ja 1 Lomakeskus, Calviac-en-Périgord (Dordogne). Löydät tällä sivulla kaikki kohteen Calviac-en-Périgord (Dordogne) majoitukset. Tutustu myös muihin kohteen Ranska majoituksiin. Tutustu kaikkiin kohteen Aquitaine yöpymismahdollisuuksiin.

Hae parhaat tarjoukset

Calviac-en-Périgord (Dordogne): useimpien kävijöiden mielestä parhaan tarjouksen antoi

13 arvostelut Calviac-en-Périgord (Dordogne)

8,1
  • Hoidon laatu 8,7