Le Bois-Plage-en-Ré (Charente-Maritime) saanut 8,1 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 37 arvostelua
Oletko utelias tietämään, mitä mieltä muut ovat olleet lomakohteesta Le Bois-Plage-en-Ré (Charente-Maritime)? Voit lukea tältä sivulta muiden matkailijoiden arvostelut kohteelle Le Bois-Plage-en-Ré (Charente-Maritime). Oletko itse ollut siellä lomalla? Lisää sitten myös oma arvostelusi. Hae tästä arvosteluja 13 Leirintäalueet , 5 Hotellit , 2 Lomamökit , 1 Lomakeskus ja 1 Bed & Breakfast, Le Bois-Plage-en-Ré (Charente-Maritime). Katso myös Zooverilla: Le Bois-Plage-en-Ré (Charente-Maritime) linkki 1 lomakuva. Löydät tällä sivulla kaikki kohteen Le Bois-Plage-en-Ré (Charente-Maritime) majoitukset. Tutustu myös muihin kohteen Ranska majoituksiin. Tutustu kaikkiin kohteen Poitou-Charentes yöpymismahdollisuuksiin.

37 arvostelut Le Bois-Plage-en-Ré (Charente-Maritime)

8,1
  • Ranta 8,9