St. Clement Des Baleines saanut 8,2 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 7 arvostelua
Oletko utelias tietämään, mitä mieltä muut ovat olleet lomakohteesta St. Clement Des Baleines? Voit lukea tältä sivulta muiden matkailijoiden arvostelut kohteelle St. Clement Des Baleines. Oletko itse ollut siellä lomalla? Lisää sitten myös oma arvostelusi. Hae tästä arvosteluja 1 Lomahuoneisto ja 4 Leirintäalueet, St. Clement Des Baleines. Löydät tällä sivulla kaikki kohteen St. Clement Des Baleines majoitukset. Tutustu myös muihin kohteen Ranska majoituksiin. Tutustu kaikkiin kohteen Poitou-Charentes yöpymismahdollisuuksiin.

Hae parhaat tarjoukset

St. Clement Des Baleines: useimpien kävijöiden mielestä parhaan tarjouksen antoi

7 arvostelut St. Clement Des Baleines

8,2