St. Jean-d Angély (Charente-Maritime) saanut 7,7 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 6 arvostelua
Oletko utelias tietämään, mitä mieltä muut ovat olleet lomakohteesta St. Jean-d Angély (Charente-Maritime)? Voit lukea tältä sivulta muiden matkailijoiden arvostelut kohteelle St. Jean-d Angély (Charente-Maritime). Oletko itse ollut siellä lomalla? Lisää sitten myös oma arvostelusi. Hae tästä arvosteluja 1 Leirintäalue ja 1 Lomamökki, St. Jean-d Angély (Charente-Maritime). Katso myös Zooverilla: St. Jean-d Angély (Charente-Maritime) linkki 7 lomakuvaa. Löydät tällä sivulla kaikki kohteen St. Jean-d Angély (Charente-Maritime) majoitukset. Tutustu myös muihin kohteen Ranska majoituksiin. Tutustu kaikkiin kohteen Poitou-Charentes yöpymismahdollisuuksiin.

6 arvostelut St. Jean-d Angély (Charente-Maritime)

7,7
  • Ympäristö 8