Oberwiessenthal (Erzgebirge) saanut 7,5 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 17 arvostelua
Oletko utelias tietämään, mitä mieltä muut ovat olleet lomakohteesta Oberwiessenthal (Erzgebirge)? Voit lukea tältä sivulta muiden matkailijoiden arvostelut kohteelle Oberwiessenthal (Erzgebirge). Oletko itse ollut siellä lomalla? Lisää sitten myös oma arvostelusi. Hae tästä arvosteluja 1 Lomahuoneisto , 16 Hotellit , 1 Lomamökki , 1 Lomakeskus , 1 Huoneistohotelli , 1 Gasthof ja 1 Pension, Oberwiessenthal (Erzgebirge). Katso myös Zooverilla: Oberwiessenthal (Erzgebirge) linkki 24 lomakuvaa. Löydät tällä sivulla kaikki kohteen Oberwiessenthal (Erzgebirge) majoitukset. Tutustu myös muihin kohteen Saksa majoituksiin. Tutustu kaikkiin kohteen Saksi yöpymismahdollisuuksiin.

17 arvostelut Oberwiessenthal (Erzgebirge)

7,5
  • Hoidon laatu 8,5