Fethiye (ja Calis) saanut 8,2 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 361 arvostelua
Oletko utelias tietämään, mitä mieltä muut ovat olleet lomakohteesta Fethiye (ja Calis)? Voit lukea tältä sivulta muiden matkailijoiden arvostelut kohteelle Fethiye (ja Calis). Oletko itse ollut siellä lomalla? Lisää sitten myös oma arvostelusi. Hae tästä arvosteluja 29 Lomahuoneistot , 89 Hotellit , 8 Huoneistohotellit , 2 Bed & Breakfast , 1 Bungalow , 1 Hostel , 4 Pensions ja 6 Villat, Fethiye (ja Calis). Katso myös Zooverilla: Fethiye (ja Calis) linkki 286 lomakuvaa. Voit katsoa: Fethiye (ja Calis) linkki 2 videota. Löydät tällä sivulla kaikki kohteen Fethiye (ja Calis) majoitukset. Tutustu myös muihin kohteen Turkki majoituksiin. Tutustu kaikkiin kohteen Egeian meri yöpymismahdollisuuksiin.

361 arvostelut Fethiye (ja Calis)

8,2
  • Ranta 7,6