Tulopäivä
Lähtöpäivä
Alkaen € 77
48 tunnin aikana löydetty alhaisin hinta.
Me etsimme parhaat majoituspalvelun tarjoajat löytääksemme sinulle alhaisimman hinnan!
Barons****
Arvostelut Hotelli Barons****
Suur Karja 7 Vaeike Karja 2, 10140, Tallinn

Onko Hotelli Barons**** mahdollinen lomamajoituksesi ja haluatko tietää, mitä on odotettavissa? Lue tästä muiden matkailijoiden antamat arvostelut kohteelle: Hotelli Barons****, Tallinn.
Hotelli Barons saanut 8,3 maksimiarvosta 10, laskelman perusteena 6 arvostelua
Onko Hotelli Barons**** mahdollinen lomamajoituksesi ja haluatko tietää, mihin voit varautua? Katso tästä muiden matkailijoiden antamat arvostelut kohteelle: Hotelli Barons****, Tallinn. Voit lisäksi löytää Zooverin sivustolta: 43 lomakuvaa, Hotelli Barons****. Etkö ole vielä päättänyt? Vertaile kohteen Viro majoituksia. Tutustu kaikkiin kohteen Tallinna yöpymismahdollisuuksiin. Hotelli Barons**** - vertaa muihin kohteen Tallinn majoituksiin.
Hetkinen...
Kohteesa Barons**** / Tallinn ei valitettavasti ole suomenkielisiä arvosteluja. Voit lisätä iste arvostelun.

Oletko käynyt tässä majoituskohteessa?

Kirjasinkoko: A A A

6 arvostelua kohteelle Barons****

9,3
8,8
8,5
7,3
7,8
6,5
Näytä seuraavien pistemäärä ja arvostelut:
arvostelut kielellä:
Puolisoni, jouluk. 2011
"Perfecte ligging in het oude stadsgedeelte"käännä
bzegers
6,0

12.12.2011 Onze kamer was op de bovenste (5e) etage. Een kleine hoekkamer met slechte verlichting. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Diner in buffetvorm is matig en niet warm genoeg, ontbijt was goed.
De lager gelegen hotelkamers (2e etage) hadden veel last van cafe-lawaai tot diep in de nacht.

Perhe, johon kuuluu vanhempia lapsia, lokak. 2011
"Prima hotel"käännä
Berber
7,0

26.10.2011 Dit hotel is een prima hotel om te verblijven tijdens een stedentrip (moeder met dochter van 23). Het hotel ligt midden in het oude centrum. De kamers zijn netjes en schoon, het eten is prima en de service is geweldig! Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze beantwoorden al je vragen en willen alles wel voor je regelen (afspraken, transfers). Toen we een dagje naar Helsinki gingen (met de boot) kregen we een ontbijtpaket mee. Het enige nadeel van het hotel is dat het midden in straatjes ligt waar veel clubs zitten. We hebben do, vr en za nacht tot half 7 's ochtends last gehad van het lawaai. Op de hotelkamer lagen wel oordoppen waar we na een nacht gebruik van gemaakt hebben. We hebben vanaf toen prima geslapen.

Seuramatka, huhtik. 2011
"Sfeervol hotel midden in het oude centrum"käännä
jackysmit
8,0

26.04.2011 3 nachten verblijf in dit hotel in standaard kamer nr 506 ( wij hadden geen last van geluid van straat maar voor degenen die op lagere verdieping sliepen van ons gezelschap lagen er oordopjes. De kamer is goed ingericht met heerlijke bedden. tv op kamer. goede badkamer met fohn en ruim voldoende badlakens , badjas en slippers. Ontbijt: noem het op en het is er, broodjes toastapparaat, worstjes eieren 4 en 8 min. gekookt zalm haring , kaassoorten, melk, fruitsappen koffie /thee salades, kruienboter, porridge, omelette.in de middag kun je evt gratis koffie en thee drinken met cake en 's avonds evt gebruik maken van het wel eenvoudige dinerbuffet. Gratis wifi en graits laptop beschikbaar in lobby voor de gasten.
Leuke entourage in hotel / je ziet nog de oude elementen van het bankgebouw wat het vroeger was oa de kluisdeuren op de 2e verdieping en de oude lift .
tallin is een groot feest , met terrassen en restaurant: aanraderes Karl Friedrich, Olde Hansa en Kuldse Notsu Korts

Puolisoni, syysk. 2008
"Super centraal in het oude centrum"käännä
Martijn, Sylvia en ...
6,0
7,0

24.04.2010 Via het hotel transport geregeld van en naar de airport.
De receptie stelde een aantal plaatsen voor om te zien/bekijken.
Tevens heeft de receptie voor ons een helivlucht van en naar Helsinki geregeld (goedkoper dan via internet)

Puolisoni
André
7,0

03.08.2007 Keurig hotel met klassieke lobby (voormalig bankgebouw). Receptie-personeel zeer behulpzaam. Ligging strategisch in het oude centrum met alles op loopafstand. Enig nadeel: straatlawaai in de zomer vanwege naastliggende kroegen met luidruchtige (dronken) gasten. De beste kamers op de hoogste verdieping -> uitzicht over de daken van de stad.

Puolisoni, heinäk. 2007
Andrew

Zoover-linkki omalle verkkosivustollesi

Napsauta tähän nähdäksesi, miten saat Zooverin omalle sivustollesi

Kysely

Kuka eurooppalaisista turisteista pukeutuu parhaiten?

Oletko omistaja?

Zoover tarjoaa omistajille monenlaisia mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja.Napsauta tähän saadaksesi lisää tietoja